چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

معرفی جدیدترین سریال های نمایش خانگی

برای اولین بار در سال 1389 اولین سریال برای نمایش خانگی تولید شد و تا به الان برای مخاطبان سریال های زیادی ساخته شده است و از پلتفرم های مختلفی پخش شده است. در این مقاله قصد داریم سریال های نمایش خانگی را برای شما معرفی کنیم و شما می توانید برای دانلود سریال ایرانی که به آن علاقه دارید، به سایت دی دی فیلم مراجعه کنید.

معرفی سریال رهایم کن

سریال رهایم کن در ژانری عاشقانه اجتماعی و به کارگردانی شهرام شاه حسینی ساخته شده است و مجید مولایی مسئولیت تهیه کنندگی را برعهده دارد و سجاد ابوالحسنی و سینا شفیعی با همکاری یکدیگر نگارش فیلمنامه سریال رهایم کن را برعهده دارد. بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند شامل هوتن شکیبا، مهدی حسینی نیا، محسن تنابنده، هدی زین العابدین، شهرام قائدی، بابک کریمی، مائده طهماسبی، مونا احمدی، آزاده صمدی، حسن معجونی، رابعه مدنی، سام نوری، محمدصادق میرمحمدی و یوسف تیموری اشاره کرد و از سال 1401 شروع شد و تا 1402 پخش آن طول کشید.

داستان سریال رهایم کن در مورد دو برادر به نام های حاتم و هاتف است که از خانواده های مهم و سرشناس سیاهرود هستند و حاتم فرزند ارشد خانواده است که عاشق پرستار بچه خود می شود ولی هنوز درگیر زن سابق خود است و داستان های جالب و دیدنی را به همراه دارد.

معرفی سریال جنایی پوست شیر

سریال ایرانی پوست شیر به کارگردانی و تهیه کنندگی برادران محمودی ساخته شده است و نویسندگی سریال پوست شیر را جمشید محمودی به همراهی رضا بهاروند انجام داده است. بازیگران فوق العاده ای در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند که شامل پانته آ بهرام، شهاب حسینی، پردیس احمدیه، علیرضا کمالی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، کامران تفتی، آناهیتا افشار، بابک کریمی، سعید دشتی، رویا جاویدنیا، پیمان مقدمی، رامین راستاد، درسا شیرازی، کیوان ساکت اف، مجتبی پیرزاده، علی اوسیوند، علیرضا اوستادی، بهرام ابراهیمی، مرتضی خانجانی و... است.

داستان سریال در مورد بردی به اسم نعیم است که بعد از گذشت 15 سال از زندان آزاد می شود و به دیدار دختری می رود که دیگر او را نمی خواهد ولی بعد از مدتی به دیدار پدرش می رود و تصمیم می گیرند که به شمال سفر کنند و در این جریان ساحل ربوده می شود و نعیم تصمیم می گیرد بدون توجه به پلیس به دنبال دخترش بگردد و در این راه از رضا و صدرا که به دخترش علاقه دارد کمک بگیرد و افرادی که دخترش را دزدیده اند را پیدا کنند.

سریال رازآلود سرگیجه

سرگیجه سریالی است که بهرنگ توفیقی آن را در ژانری درام و راز آلود ساخته است و مهدی بدرلو مسئولیت تهیه کنندگی را برعهده دارد و همایون حجازی و محمد منعم نویسندگی سریال را انجام داده اند. بازیگران حاضر در سریال سرگیجه شامل رعنا آزادی ور، حامد بهداد، هادی حجازی فر، هومن سیدی، مهراوه شریفی نیا، علی عمرانی، ژرژ هاشم زاده، پیام دهکردی، عرفان ناصری، فرید سجادی حسینی، مریم شیرازی، میلاد معیری، شبنم مقدمی و هژیر سام احمدی است و پخش این سریال از سال 1401 شروع شده است و تا به الان ادامه دارد.

بهرنگ توفیقی در ساخت سریال ید طولانی دارد و اولین سریالی که برای نمایش خانگی ساخت، آقازاده بود و حال به سراغ سریال جدید به اسم سرگیجه رفته است ژانری درام و معمایی دارد. داستان سریال در مورد فردی به نام پیمان است که با فردی به اسم کامران درگیر می شود و بسیاری از افراد گمان می کنند پیمان، کامران را به قتل رسانده است و این داستان ممکن است به پایان زندگی پیمان منجر شود.

منبع: ویرگول
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.