چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مقایسه خودرو پژو 206 و پراید!

خودرو 206 و پراید پرفروش ترین خودروهای ایرانی و در واقع بیشترین ماشین هایی هستند که در خیابان های ایران دیده می شوند. تولید بالای این خودروها در کشور و قیمت های مناسب تری که نسبت به خودروهای خارجی دارند، دلیل این محبوبیت و پرفروش بودن این ماشین ها می باشد.

گذشته از موج انتقادات منفی نسبت به خودروی پراید و ناامن بودن این خودرو به عقیده برخی از افراد، این دو خودرو به یک اندازه در ایران محبوب هستند و حتی خودروی پراید به دلیل قیمت مناسب تر، فروش بیشتری در بازار دارد.

اگر بخواهیم این خودروها را با یکدیگر مقایسه کنیم، باید موارد مختلفی را از جنبه های متفاوت مورد بررسی قرار دهیم. قیمت این دو خودرو، اجزاء و قطعات، امکانات مختلف ماشین، کیفیت ساخت و بسیاری از گزینه های دیگر، مواردی هستند که در این مقایسه مورد بررسی قرار می گیرند. در ادامه نگاهی به این دو خودرو از این جنبه ها می اندازیم.

مقایسه قیمت خودرو 206 و پراید

قیمت این دو خودرو بسیار متفاوت می باشد و به دلیل امکانات بیشتر، کیفیت بالاتر و امنیت بیشتری که خودرو 206 دارد، قیمت این ماشین نیز بسیار بالاتر است. هم از نظر ظاهری و هم از نظر موتور و ویژگی های فنی دیگر، خودرو 206 جذابیت های بیشتری برای همه افراد دارد و به همین دلیل است که قیمت گذاری این محصول نیز در سطح بالاتری نسبت به پراید می باشد.

آپشن ها و امکانات

امکانات مختلفی در خودروهای امروزی وجود دارند که برای راحتی و امنیت بیشتر سرنشینان طراحی شده اند. کولر، بخاری، ایربگ ها، سیستم های کامپیوتری، تکنولوژی ساخت موتور و ... برخی از امکاناتی هستند که در این ماشین ها به کار می روند. حجم موتور دو خودرو تقریبا مشابه است؛ اما شما رانندگی بهتری با خودرو 206 تجربه خواهید کرد و می توانید در سرعت های بالاتری حرکت کنید.

مقایسه کولر خودرو پراید و 206

کولر هم یکی از امکانات این دو خودرو است که می توان در قیاس قرار داد. این کولرها هر چند که از نظر عملکرد متفاوت هستند، اما از قطعات یکسانی تشکیل شده اند و عملکرد مشابهی را ارائه می کنند. تفاوت را می توان در میزان خنک کردن فضا و درجه کولر دانست.

کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و فن بخشی از قطعات این کولرها هستند که با چرخش گاز مبرد عمل می کنند. در واقع فشرده سازی گاز مبرد و معیان و تغییر دمای آن، روندی است که در هر دو خودرو برای خنک سازی کابین انجام می شود. برای اطلاع از قیمت کمپرسور کولر پراید می توانید به سایت مجموعه ای سی خودرو که یکی از نمایندگی های شناخته شده برندهای معتبر در زمینه قطعات یدکی کولر است، مراجعه کنید.

طراحی ظاهری

مقایسه طراحی ظاهری این دو خودرو نیز می تواند جالب باشد. در این زمینه، 206 چند قدم از خودروی پراید جلوتر است و با طراحی جالبی که برای آن انجام شده است، خودروی زیباتری می باشد. در واقع، به دلیل اینکه خودروی 206 طراحی جدیدتری دارد و هم چنین، تغییرات شکلی زیادی در آن صورت گرفته است، 206 هم زیباتر و هم مقاوم تر است.

معرفی نمایندگی فروش قطعات یدکی 206 و پراید

نمایندگی های زیادی در زمینه فروش قطعات یدکی بخش های مختلف خودرو در ایران فعالیت می کنند و برندهای مختلفی را نیز به فروش می رسانند. مجموعه ای سی خودرو یکی از نمایندگی های معتبر در زمینه فروش قطعات کولر خودرو است که برندهایی چون سردساز خودرو، ساندن، جیانشی و داک را با ضمانت اصل بودن به کاربران ارائه می کند. بهترین قیمت از هر قطعه ای از کولر را می توانید در این مجموع بیابید و سفارش خود را برای خرید این محصولات ثبت کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.